25 Nisan 2013 Perşembe



Sınav zor ve uzun bir süreçti…  Her şeyden önemlisi büyük emek ve fedakarlık istiyordu.
İlerideki yaşantımıızda önemli olacağını bile bile nasıl fedakarlık yapmaz ki insan..  Ben de kısada olsa bu film de bu zor sürecimi anlatmaya çalıştım. İngilizce Öğretmenliği bölümünde okuyorum ve bu yüzden filmlerimizi İngilizce yaptık. Hemen hemen her hafta İngilizce kompozisyonlar yazıyorduk. Bilgisayar dersinde de filmi İngilizce yapmak bizim için güzel bir alıştırma oldu. Ses kaydını yaparken de çok eğlendim . İlginç olacak ama sesimi tanıyamadım J Movie makerı öğrenmek gerçekten güzel bir deneyimdi. Daha ödevimi teslim etmeden bir arkadaşımın doğum günü için ona bir film hazırladım. Gerçekten çok duygulandı ve beğendi. Daha sonra sınıfta herkesin filmini izledik. Herkes farklı hikayesini farklı fotoğraflarla anlatmıştı. İzlerken de çok eğlendim J Ayrıca hemen hemen her hafta alan derslerimizde sunumlarımız oluyor ve bunun için de her hafta slayt hazırlıyoruz. Movie maker slayttan daha farklı ve daha gösterişli bence.  Bu sebeple de sunumlarımızdan daha iyi notlar almak ve sunumlarımızı daha eğlenceli bir hale getirmek için Movie makerı kullanabiliriz. İleride öğretmen olacağım. Movie makerı kullanarak dersleri daha eğlenceli hale getirebilirim. Hem öğrencilerin de dikkatini çekebilir. Arkadaşlarımıza , dostlarımıza movie makerla anılarımızı tazelemek için süprizler hazırlayabiliriz. Tüm bu sebeplerden dolayı movie maker benim için hem çok faydalı hem de çok eğlenceli bir ödevdi. :)

14 yorum:

  1. Sınav hepimiz için zor ve öenmli bir aşamaydı ama çok güzel şeylere vesile oldu..bizi buluşturdu mesela...çok güzel bir video olmuş ellerine sağlık canım ha bide seviliyosun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canıııım benim çook teşekkür ederim :) Bende iyiki seni tanımışm :*

      Sil
  2. Canım güzel bir video olmuş ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. Başarıların Devamını Dilerim Canım :)

    YanıtlaSil
  4. özge evet sınav ve onsa hazırlanma çok çok farklı kavramlar bunları yaşamayan bilemez ve bu yüzden de çok dış kesimlerden farklı farklı eleştirilere maruz kaldık kalmışızdır. Neyse ödevin güzel idi görsellerinde bazılarını internet ten almışsın olsun çalışmalarımda ben de bu yöntemi kullandım. Sonuç olarak çalışmanın sana bir çok olumlu şeyler kattığına inanıyorum inşallah bu tür çalışmanın örneklerini de meslek hayatında devam ettirirsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Gökhan evet hem çok yararlı hemde eğlenceli bir ödevdi. Meslek hayatımda kullanmayı düşünüyorm :) Yorumların için tekrar teşekkürlerr..

      Sil
  5. Canım ellerine sağlık,güzel bir çalışma olmuş:)

    YanıtlaSil
  6. Gerçekten gayet iyi olmuş.Evet sınav süreci hepimiz için zordu ama başardık.

    YanıtlaSil
  7. eveeet başardık :) Teşekkürler..

    YanıtlaSil
  8. Çalışmanı beğendim Özge. Ellerine sağlık. İlerde, mesleki hayatında başarılar dilerim...

    YanıtlaSil
  9. canım çok güzel olmuş bütün öğrenciler için zorlu bir süreç olan sınavı sen gayet iyi bir şekilde tamamladın. resimler ses tonun ve vurguların çok iyi olmuş ellerine sağlık:)meslek hayatında başarılar canım...

    YanıtlaSil